۵ پاسخ

من شلوار لی خوشم نمیاد چون پوشک میشن احساس میکنم اذیته
ان شالله سال بعد

من ۴۵ گرفتم

من ۴۵گرفتم .یکم تنگه و قدش اندازش و شلوار زاپ دارشو ۵۰گرفتم که بتونم تا بزنم

چند کیلوعه
منظورم تپل یا لاغر
من برای دخترم ۳۵ گرفتم چون ظریفه

وزنش چنده؟

سوال های مرتبط