من دارم هشت روز پیش قط کردم و سه روزه تاخیر دارم،روز موعد بتا دادم۷ بود
من دوماه مصرف کردم هرماه دوروز تاخیرداشت پریودیم
تا 6تا ده روز بعد قرص پریود میشی نشدی برو آزمایش
دوفاستون تاخیری میاره
تا ۱۰روز تاخیر داره دوفامد
من این ماه دوفامد و کونژوگه خوردم ۱۵سیکلم باز پریود شدم تو اقدام بودم دیدم پری اومد
من ک خوردم دیگه نشدم و باردار بودم
من شش روز بعد قطع یعنی سه روز به موعدم شدم
من سه روز بعد اتمام قرص پریود میشم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.