کیا با قرص دوفامد تاخیر داشتن

۹ پاسخ

من دارم هشت روز پیش قط کردم و سه روزه تاخیر دارم،روز موعد بتا دادم۷ بود

من دوماه مصرف کردم هرماه دوروز تاخیرداشت پریودیم

تا 6تا ده روز بعد قرص پریود میشی نشدی برو آزمایش

دوفاستون تاخیری میاره

تا ۱۰روز تاخیر داره دوفامد

من این ماه دوفامد و کونژوگه خوردم ۱۵سیکلم باز پریود شدم تو اقدام بودم دیدم پری اومد

من ک خوردم دیگه نشدم و باردار بودم

من شش روز بعد قطع یعنی سه روز به موعدم شدم

من سه روز بعد اتمام قرص پریود میشم

سوال های مرتبط

مامان مامان شکلات مامان مامان شکلات هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان 𝓶𝓪𝓱𝔂𝓪𝓭🩵 مامان 𝓶𝓪𝓱𝔂𝓪𝓭🩵 ۱ ماهگی
مامان آینده🎀 مامان آینده🎀 قصد بارداری
مامان کیان مامان کیان هفته هفتم بارداری
مامان مامان فندوق👶 مامان مامان فندوق👶 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان مامان پسته❤ مامان مامان پسته❤ هفته شانزدهم بارداری