۴ پاسخ

دوفامد خیلی قرص خوبیه من تنبلی داشتم اینو خوردم خوب شدم

من ۲ ماه دوفامد خوردم باردارشدم

برای تنبلی سبک زندگی باید عوض شه..ورزش..سالم خوری.شبا.زود خوابیدن..ویتامین بدنت هم درست باشع

هیچ کس خوشگلم من چهار ساله میخورم نه تنبلیم خوب شده نه باردارم شدم

سوال های مرتبط

مامان ....... مامان ....... هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان مامان شکلات مامان مامان شکلات هفته بیست‌وسوم بارداری