کیا دوفامد و اوزیل پلاس و متفورمین میخورن و باردار شدن؟

۶ پاسخ

من دوفامد و گلوکوفاژ و ویتامین دی رو مصرف کردم درکنارش پیاده روی روزی حداقل یک ساعت داشتم، قند مصنوعی و خوراکی های بیرون رو به حداقل رسوندم شاید ماهی ی دفعه ی خوراکی کوچیک بخورم یانخورم، سبزیجات رو خیلی مصرف کردم خداروشکر بعد 5ماه تنبلی تخمدانم برطرف شده عزیزم، تازه این ماه سونو دادم فولیکول خوب داشتم و رحمم اماده شده چون خودم خیلی اذیت شدم خاستم باهات درمیون بذارم مشکلت حل شه😉🫂

این قرصها رو براچی دکتر میده؟

من خوردم باردار شدم تاثیر داره
)متاسفانه من حاملگی پوچ داشتم الان دکتر دوباره بهم دوفامد داده)

اوزیل پلاس دوفامد خوردم باردار نشدم

متفورمین سرخود نباید خورد باعث تخلیه اسید فولیک میشه😓😓😓چیزی که من نمی‌دونستم

من اوزیل میخورم البته ن اوزیل پلاس اوا بوست میخورم ک توش اوزیل هم داره .... عالیه بالانست میکنه کامل

سوال های مرتبط

مامان آرکان مامان آرکان هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان ....... مامان ....... هفته بیست‌وششم بارداری