مامان جونیا وزندهی گیگوز یا آپتامیل پرونوترا ؟

۷ پاسخ

گیگوز میدم

نان هم خیلی وزن دهی نداره

من به دخترم اپتامیل پرونوترا دادم‌تا الان وزن تولدش ۲۹۰۰بود امروز‌بردم ۴کیلو‌بود دکتررگفت خیلی خوب بوده

من گیگوز میدم

منم به دخترم کمکی اپتامیل میدم ولی آنچنان تغییر نکرده با اینکه دکتر براش نوشت

گیگوز

من گیگوز میدم ولی وزن دهی انچنانی نداره

سوال های مرتبط

مامان رامان🩵👼🏻 مامان رامان🩵👼🏻 ۱۲ ماهگی
مامان رامان🩵👼🏻 مامان رامان🩵👼🏻 ۱۲ ماهگی
مامان آیسلم و علیسانم🧿 مامان آیسلم و علیسانم🧿 ۴ ماهگی
مامان مهدیار مامان مهدیار ۶ ماهگی
مامان دنیا مامان دنیا ۹ ماهگی