گیگوز شنیدم چربیش زیاده اپتامیل میگن خوبه سبکه نزدیک ب شیرمادر البته من اپتامیل ساده میدم همون ماه ۸۰۰ یک کیلو وزن میده .پرو که چربی بیشتر داره حتما وزندهیش بیشتر
بستگی داره کدوموخوشش میاد
بچهمن گیگوزنخوردآپتامیل خورد
من سوپرامیل میدادم کلا داهل یک ماه۲۰۰گرم اضافه کرد ولی الان دوهفته هست اپتامیل میدم امروز وزنش کردم نزدیک۵۰۰گرم اضافه کرد
گیگوز خوبه دل درد رو اروم میکنه یبوست رو ازبین میبره
ببین گلم شیرخشک مثل هندوانه سر بسته میمونه همه ی شیر خشکا خوین ولی ب یه بچه ای میسازه ب یه بچه ای نمیسازه
گیگوز یه شیر خشک خیلی قدیمی و سبکیه
من اپتامیل میدم البته کمکی ،خیلی وزن نگرفته پسرم .اما خیلیا میگن شیر خیلی خوبیه .بستگی داره به بچه بسازه یا نه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.