سلام مامانا اپتامیل. ساده خوبه یا پرونوترا

۵ پاسخ

پرو.

من پرونوترا میدادم خوب بود ولی وزن بچم‌۵۰۰,۶۰۰گرم عقب بود سوپرامیل دکتر تجویز کرد براش

من‌پرونوترا میدم راضیم .‌البته امروز عوض کرد اچ آ نوشت

شیرت خوبه که میخوای چیکار

پرونوترا

سوال های مرتبط