چرا حس میکنم بخیه ام باز شده 🫤

۴ پاسخ

برا من اصلا بخیه نزدن

طبیعی یا سزارین

از من دوبار باز شد اخرشم رفتم اتاق عمل
دردش وحشتناک بود واقعا
الان ۲۱روزه زایمان کردم تازه از امروز یه کم میتونم بشینم

منم همین حسو دارم🥲🥲

سوال های مرتبط