چرا حس میکنم بالایی بخیه ها شکمم بی حس شده شما همینجورین؟

۹ پاسخ

شما هم شکماتون شل و اویزونه؟ بالای بخیه

من چهل روزه عمل کردم
الان یذره سره خوب شده تقریبا

کاش من بتونم طبیعی بیارمش با این تفاسیر فقط خدا توانش بهم بده🫠

بله انگار کلا بی حس میمونه

برای منم

تا آخر میمونه

منم همینطوره گاهی مور مور میشه

اوو همینجور میمونه

همینجور میمونه
از من تا سه سال بعد همینجور بود
بعدشم یکم بهتر شد

سوال های مرتبط

مامان عباس مامان عباس ۱۲ ماهگی
مامان آرمینا مامان آرمینا ۴ ماهگی
مامان پرنستنت مامان پرنستنت ۷ ماهگی
مامان سپهراد مامان سپهراد ۳ ماهگی