شما هم شکماتون شل و اویزونه؟ بالای بخیه
من چهل روزه عمل کردم
الان یذره سره خوب شده تقریبا
کاش من بتونم طبیعی بیارمش با این تفاسیر فقط خدا توانش بهم بده🫠
بله انگار کلا بی حس میمونه
برای منم
تا آخر میمونه
منم همینطوره گاهی مور مور میشه
اوو همینجور میمونه
همینجور میمونه
از من تا سه سال بعد همینجور بود
بعدشم یکم بهتر شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.