۵ پاسخ

چرا خیلی می‌خندید الانم میخنده

خوبه که مال منم همینه ماشاالله خوش خنده است

کوچولوی منم خیلی خوش خندس . برای آجیش مخصوصا

پسرم خیلی قهقه میزنه بعدش جیغ میکشه ذوق میکنه
با پدر و پدربزرگش بیشتر میخنده

قهقه؟

سوال های مرتبط