نه سزارین نمیکنن اگه بریچ باشه یادیابت غیرکنترل شده یافشارخون بالاباشه سزارین میکنن وگرنه بستری میکنن امپول فشارمیزنن
من دکتر برام سونو ای یو جی ار نوشته یعنی بخاطر خونرسانی یا وزنش بوده؟ یا کلا براهمه مینوسن؟
من دکتر برام سونو ای یو جی ار نوشته یعنی بخاطر خونرسانی یا وزنش بوده؟ یا کلا براهمه مینوسن؟
عزیزم پی وی چک میکنی
آره خواهر زاده من تازه سزارین شد بچه هم یکو نهصد بود وزنش ۳۶هفته هم بود
میگم شما از اول بارداری چقدر وزن اضافه کردی مامان رضا
الان بچت چند کیلو شده؟؟؟؟
رفتی دکتر؟
خوبه که سونو
میگم تو عفونت مزمن یا بیماری مزمن نداشتی؟؟؟؟
بله....
اگه پیشرفتی نشون ندن اره
ای یو جی یعنی چ؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.