سلام ببخشید از چند هفته دیگه رو شکم نمیشه خوابید

۶ پاسخ

من از وقتی فهمیدم باردارم نمیتونم بخابم اصن رو شکم ، نفسم بند میاد

میگن از ۱۵ هفته به بعد به پهلو چپ بخوابین بهتر برا بچه

من از اول که فهمیدم دیگ رو شکم نخوابیدم نمیدونم

تا پایان سه ماه اول میتونی بخوابی اما از حالا عادت کن پهلو بخوابی

میگن از ۱۵.۱۶ هفته
عزیزم شما علایمت چیا هست

من هنوزم میخوابم عادت دارم 😩

سوال های مرتبط

مامان جوجو ممد مامان جوجو ممد هفته پانزدهم بارداری
مامان امید و پناه ❤️ مامان امید و پناه ❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان پناه زندگیم💖 مامان پناه زندگیم💖 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان جوجو🐣 مامان جوجو🐣 هفته هشتم بارداری
مامان الینا و ماهور⭐ مامان الینا و ماهور⭐ ۴ ماهگی
مامان پسته😋 مامان پسته😋 هفته یازدهم بارداری