۳ پاسخ

من یخچال می‌زارم خوبه فقط سه دوره پشت هم میشه استفاده کرد و بعدش باید قطره دیگه ای داد.

منم یخچال میذارم عزیزم و دکتر گفت اویفر بدم

مزش برای بچه ها خیلی خوبه چون با طمع تافی هست
من بخچال میزارم
برای من خوب بود

سوال های مرتبط