۲۰ پاسخ

نلین قشنگه
نارین نذار اهنگش خوب نمیشه معنیشم ریزه میزه هست
الین
سلین
اینام قشنگن

پناه قشنگه

رادین و نلین

نلین مهوین
پناه اسم مشترکه نذار

نلين و پناه

نلین ک خیلی تلفظش سخته

پناه رو خیلی دوست دارم

نلین قشنگه بعد پناه

نلین 😍

به نیلا هم فکر کن نازه

من میخواستم اگه دومی دختر شد بذارم دریا یا باران چندتا آوا توشون به رادین میخوره

نلین

نلین قشنگه ملورین.آیلین هم میاد به رادین

با اختلاف نارین

نلین از همه بهتره

البته که نلین

نلین،نارین

منم نلین رو بیشتر خوشم میاد بعد صداش کنی نلی🥰

نلین و نارین ولی حقیقتا نلین از همش قشنگ تره

آوین

سوال های مرتبط

مامان محمدرسول❤مرسانا مامان محمدرسول❤مرسانا ۲ سالگی