۹ پاسخ

من گرفتم ولی نمیدونم

من گرفتم واسه بچم

من سرگرد این مدل و دادم به دخترم

منم عین همینو گرفتم

من ازسن میدادم خیلی خوب بود

هیچ وقت از اینا نزار من دکتر رو اون پسرم گفت نزار باد میرم تو شکم بچت هیچ نزاشتم

منم دقیقا همیت شکل و رنگ گرفتم خانمه میگفت خوبه

من استفاده کردم خوبه معمولیه

من گرفتم هنوز استفاده نکردم ، دوستم واسه پسرش سه ماهه استفاده می کنه اوکیه

سوال های مرتبط

مامان ماه کوچولو مامان ماه کوچولو ۸ ماهگی
مامان هدیه‌امام‌رضا💚 مامان هدیه‌امام‌رضا💚 ۵ ماهگی