منم خیلی دوس دارم وسیله هامو بزارم داخل چمدان ولی حس میکنم مسخره ام میکنن😢
منم هنوز نبستم ببندم یعنی؟🤣 منتظرم فرشام برسه پهن کنم یکم دیگ گردگیری کنم ببندم دیگه
من شستنی ها رو شستم هنوز اتو نکردم اصلا توان کار کردن ندارم
اینا همش میبری؟
اخه کلان چند ساعت بعد زایمان ومرخص میشی
بسلامتی عزیزم😍
عزیزم چه شیک و مرتب♥️🩷🌸
من هنوز نبستم همش امروز فردا میکنم🥴
هنوز نبستم
بسلامتی😍
چمدووون میبرین؟ بابا نمیرین مسافرت که😂 مشکلی برا مادر و بچه نباشه نهایت یه شب اونجایین😂😂
هنوز نبستیم
من نصف نیمع مال بچه رو چیدم فقط لباس و زیر انداز تعویض گذاشتم با پتو دور پیچ دیگ چی؟
منم بستم ولی نه دیگه ولش کردم ب امون خدا 😬😁
بسلامتی عزیزم
من از الان بستم آماده ام🤣
بسلامتی باشه و دل خوش...من هنوز نبستم
واسه منو مامانم بسته چمدون خودمو ساك بچهارو ديگه باز نكردم
والا من انقد ذوق دارم ولی دستم کوتاه هی ب مامانم میگم بیا ببندیم میگه زود
دكتر بهتون چند هفته نوبت سزارين داده؟
چمدون چی میگه ؟؟!!!
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.