سلام عزیزم من دکترم گفت طبیعیه
اره نرماله اگه با استراحت خوب میشی
من سر این بچه دوم اینجوری بودم تا تقریبا ۱۰ هفته درد باهام بود
سلام منم دارم گاهی دل درد خفیف میگیره و ول میکنه در حد چند ثانیه بعضی وقتا یکم بیشتر منتظرم برم پیش دکترم ازش بپرسم
اره نرماله الان ولی تو هفته 11به بعد نباید بشه
من هر از گاهی دلم درد میگیره مث پریودی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.