دوستان من زیر قفسم اینا درد داره طبیعیه؟

۱ پاسخ

سلام دوستان من وارد هفته هشتم شدم
.یه مقدار ترشح و لکه بینی دارم خطرناکه ؟ هنوز هم سونو گرافی تشکیل قلب رو انجام ندادم

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو🐣 مامان جوجه کوچولو🐣 ۱ ماهگی
مامان آوین مامان آوین هفته سی‌وششم بارداری