سلام دوستان من درد زیر شکم و کمر زیادی دارم طبیعیه یا برم دکتر ؟

۴ پاسخ

تا دوماه دیگه این درده هست

استراحت کن
اما دکتر هم حتما برو شیاف میده دردا کم بشن
لکه بینی نداری؟؟

کلا استراحت کنید

طبیعیه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان آوین مامان آوین هفته سی‌وششم بارداری