من شنیدم روغن تراپی خیلی جوابه
دوستم روغن زیتون میزد
یا میتونی هر روغن دیگهای بزنی
ارثه اگه مادرتون ترک داره احتمال زیاد شمام همین میشع
من بارداری اولم وازلین میزدم اصلا نمیخاروندم
شکمم ترک نداره.
فقط کنار پهلوام یه چندتا ترک خورده که اونم طبیعه بنظرم
فعلا که چیزی مصرف نمیکنم ولی به نظرم بستگی به ژنتیک و خود پوست فرد هم داره
فقط نخارون
من شکمم تا ماه ۸ اصلا ترک نخورده بود تا وقتی ک شروع ب خارش کرد اونقدر خاروندم تا ترک شد
ما خانوادگی پوستمون جوریه که ترک برنمیداره منم به مامانم کشیدم ولی نمیدونم اخراش ترک برمیداره یانه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.