۵ پاسخ

آره خیلی میریزه آزمایش داده فردا جوابش میاد

پسرمن نه شایدیه دونه

دختر منم کم و بیش میریزه

اون که طبعی هستش

آره فر فری و طلایی هستش
وای همین کوتا نمی‌کنیم😅

نه پسر من موهاش بلنده
تا حالا کوتاش نکردم
ولی ریزشم نداره

تصویر

سوال های مرتبط

مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی ۳ سالگی
مامان آلا و اَبرا مامان آلا و اَبرا ۲ سالگی