مامانا شما ازچند هفتکی رنگ کردین؟ضرر نداره؟

۴ پاسخ

سلام خانما من۱۸هفته باردارم شکمم درد میکنه علتش چیه کسی میدونه

منکه یکی دوهفته دیگه رنگ میکنم ولی ارایشگاه گفت باید اندازه یک بند انگشت از موها رو نگه داریم بعدش بقیه رو رنگ کنیم که به ریشه نرسه واسه بچه خطر داره اونم یه رنگ بدون دکلره اینها

دکترپرسیدم گفت میتونی رنگ کنی اونم رنگ بدونه امونیاک

من اوایل نمیدونستم😅

سوال های مرتبط

مامان هلنا مامان هلنا ۷ ماهگی
مامان قندعسل مامان مامان قندعسل مامان ۹ ماهگی
مامان آنیا مامان آنیا هفته سی‌ام بارداری