سلام خانما من۱۸هفته باردارم شکمم درد میکنه علتش چیه کسی میدونه
منکه یکی دوهفته دیگه رنگ میکنم ولی ارایشگاه گفت باید اندازه یک بند انگشت از موها رو نگه داریم بعدش بقیه رو رنگ کنیم که به ریشه نرسه واسه بچه خطر داره اونم یه رنگ بدون دکلره اینها
دکترپرسیدم گفت میتونی رنگ کنی اونم رنگ بدونه امونیاک
من اوایل نمیدونستم😅
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.