عمل راحتی چندروز مطلق باید باشی لک بینی و خون ابه داشتن تا ده روز عادیه
من دوبار سرکلاژ کردم اصلا دردی نداره راحت نهایت ۲۰دقیقه کمتر تا بیهوشی و عمل ی شبم دکتر نگه میداره واسه اطمینان چند روز لکه بینی داری
گلم قبلش باید آسپرین یا امپول ضد انعقاد خونتو قطع کنی، میری بیمارستان تشکیل پرونده لباس میپوشی میری اتاق عمل منو بیهوش کردن هیچی نفهمیدم، بعدشم که ریکاوری میشی میای اتاق کمی درد پریودی داری و اولش لک داری بعدش قطع میشه همون اول به ما گفتن میتونیم بریم سرویس مونده به شرایط زیر یکی لگن آوردن... بعدش که سرم اینا و بعدش سونو کردن و ترخیص ، یه هفته هم من استراحت مطلق دادم به خودم دکتر گفت نمیخواد ولی ترسیدم، اگر خودت میخوای سرکلاژ کنی هفته ات بالاس ، شاید پساری بزارن برات
من ک بعدش درد داشتم ن شدید اما خب به هرحال جراحت بهت وارد شده درد داره من که اینجوری بودم
اگه منظورت دردشه اصلا درد نداره و راحته ،اینو بعد از عمل متوجه میشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.