۶ پاسخ

برا دختره من قطره نوشت دکتر اونو میزدم

معمولا حنا

من هیچی نزدم

هیچی عزیزم امشب بردم دکتر گفت یکم الکل طبی بزن روش

هیچی دستش نزن

هیچی نباید بزنی عزیزم

سوال های مرتبط

مامان 👑شاهان و فرهان مامان 👑شاهان و فرهان ۶ ماهگی