تو قسمت سیسمونی گهواره کامل نوشته
بنظرم سایز صفر اصلا نخرین همون سایز یک دودست بگیرین
سلام
من کوچولوم اخر خرداد بدنیا میاد
بچه اولمم هست
شوینده هاشو خریدم مثل شامپو سر و بدن.لوسیون.روغن.پودر صابون.صابون قالبی.پارچه خشک کن.حوله.پستونک.شیشه شیر یدونه کوچیک یدونه بزرگ.قاشق سیلیکونی.ظرف غذا.قابلمه غذا.لباس هم سایز صفر ۲ تا
سایز ۱ ۳ تا...سایز ۲ و ۳ هر کدوم ۴ تا.بلوز شلوار گرفتم اینارو.رکابی واسه هر سایز یکی دوتا گرفتم.آستین کوتاهم یکی دوتا واسه هر سایز گرفتم.پتو واسه داخل تختش.کوله.فلاکس.مینی واش.تخت و کمد.زیر انداز تعویض چندتا خریدم.قنداق سوئسی گرفتم.ست مسافرتی گرفتم.بالشت شیردهی گرفتم
ببین عزیزم من واسه پسرم گهواره
آغوشی
تشک گاردار بالش فرمدهی پتو دوروپیچ پتو بزرگ
فلاسک آبجوش
پستونک
شیشه شیر
زیرانداز تعویض
تشت حمام
سبد لباس کثیف
سه دست لباس صفر
سه دست یک
خریدم
و چیز دیگه ای بنظرم لازم نبود
همینا کاربردی بود واسم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.