پسرم 6 سالشه هنوز جدا نکردم ..بنظرم ی مادر هیچموقع نمیتونه از بچش جدا بخابه ...من ک همش استرسش ودارم
الان زوده بنظرم بچه مادرش باید جلو چشش باشع اگر از خاب بپره ببینتت بوتو حس کنه وگرنه استرس میگیره تو امنیت بچتی
پسرم صبحا از خاب پامیشه کنارمه تا منو ندیده نگاه میکنه ولی صورتمو میبینه میخنده
من تو گهوارس دلم میخواد بیارم کنار خودم رو تخت بخوابه
سوال منم هست
هنوز خودم تو اتاق پسرم میخوابم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.