۴ پاسخ

😍😍ای خدااا بلاخره اسم پسرمو یجا دیدم همش فکر میکردم اسمش دخترونست

اره

اگه به پسته حساسیت نداشته باشه بده

اگه مجاز باشه بله میتونی بدی بریز تو فرنی

سوال های مرتبط

مامان نویان❤️ مامان نویان❤️ ۱ سالگی
مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته هجدهم بارداری
مامان 𝑳𝒊𝒂𝒏𝒂💗🐥 مامان 𝑳𝒊𝒂𝒏𝒂💗🐥 ۱۶ ماهگی