۶ پاسخ

زردیش بالاست بره دستگاه
شیر خشک هم خیلی کمک میکنه

زود ب زود شیر بهش بده شکمش کارکنه زیاد از طریق اسهال دفع میشه من پسرم خوب شد چندروزه انشالله خوب میشه

باید دستگاه بگیری یا ببری بیمارستان بالاس درجه ش، یه قطره هس خر ۸ ساعت بدی خنک نگهش داری خودت گرمی نخوری

تصویر

زردی پسر منم ۱۶ بود اصلا نگران نباش ۳روز توخونه گذاشتم دستگاه شد ۱۱ دوباره ۲روز گذاشتم شد ۹ و دکتر گفت زیر ۱۰ نرماله و بعدشم خودبخود رفع شد رفت

باید بستری بشه
زود زود شیر بده بهش
شیر خشت هم بده بهش

عزیزم زردیش بالاست ک باید بستری میشد

سوال های مرتبط

مامان کوچولو 💕✨️ مامان کوچولو 💕✨️ روزهای ابتدایی تولد
مامان ایهان مامان ایهان هفته سی‌وسوم بارداری
مامان قلب خونه مامان قلب خونه روزهای ابتدایی تولد
مامان کیان مامان کیان روزهای ابتدایی تولد