۷ پاسخ

ترحبین دم کن هم خودت بخور هم ب بچه بده
آب انار بخور مایعات زیاد بخور گرمی نخور
آب آناناس نخور یا کمپوتش
من این کارو کردم با ۳۰ ساعت زیر دستگاه زردیش از ۱۷ اومد رو ۳

بچه من زردیش ۱۷ بود
دکتر بهش قطره داد و ۴ شبانه روز هم زیر دستگاه بود
خودم گرمی تو این ۴ روز نخوردم و مایعات و امیوه زیاد خوردم و این مدت شیر خشک رقیق هم بهش میدادم ک البته دکتر گفت امد پایین

ترنجبین بهش بده

بهش مرتب شیر بده ک دفع بچه بره بالا ک زردی بیاد بره با ادرارش

من با کاسنی اوردم پایین پنبه رو با کاسنی خیس می کنی به ییر بعل کف پا دست هاش بزن جاهایی هم که زرده بعد خشک کن سرما نخوره روزی چند بار انجام بده خودتم یکم کاسنی بخور اگه شیر خودتو میری
شیرم اگه کمه حتما شیر خشک و بده کمکی شیر خشک خودش میاره پایین با این کارها خداروشکر بستری نشد زود اومد پایین

من تو گهواره دیدم می‌گفت چند قطره آب انار به بچه بدین خودتونم بخورین و اینکه اگر خونتون آفتاب گیر بچه بزارین تو آفتاب البته از گردن به پایین که آفتاب بهش بخوره چون این دستگاه ها بچه رو سبزه می‌کنه

بهش شیر زیاد بده هرچی بیشتر جیش کنه زودتر میاد پایین بدنشم گرم نگه ندار نزار گرمش بشه دمای خونه متعتدل روب ه خنک باشه بهش ترنجبین هم بده بچه کیف میاد

سوال های مرتبط

مامان بنیامین تو دلی مامان بنیامین تو دلی هفته دهم بارداری
مامان آقا پارسا 👶 مامان آقا پارسا 👶 روزهای ابتدایی تولد