۸ پاسخ

حجامت پشت گوش

پسرمنم تو ۹روزگی زردی کم شد دوباره الان گرفت

دختر منم زردی داشت دستگاه آوردیم یکم اومد پایین ولی نه کامل بعدش دکتر گفت تا سه ماه کم کم از بدنش خارج میشه البته آزمایش خون هم داد گفت احتیاجی به دارو نیست ولی تا سه ماه امکان داره هنوز صورتش ته زردی داشته باشه

پسرمن درجه زردیش۱۳بودآوردمش خونه خودم هرچیز گرمی حذف کردم به مدت ده پانزده روزفقط چیزای خنک خوردمومثل شیرماستددوغ خیارسبزآش دوغ شیربزنج خلاصه هرچیزی که طبع سردداشت خوردمدکنارش هم عرق شاه تره گرفتم پیشونی وکف دست وپای بچم باپنبه شستم/عرق کاشنی روزانه بعدهرغذامیخوردم فلوس وترنجبین ازعطاری گرفتم باهام دم کردم روزی یک بارمیخوردم خداروشکرزردیش برطرف شد

زیادم نگران نباش اگر درجش کم باشه زیر ۱۰ ...بعد دوماهگی از بدنش خارج میشه خودش ....ولی اگر ۱۰ هست یا بیشتر حتما ببر دکتر ...

اگر مشکل از شیر خوته ... ۲۴ ساعت شیر خشک بده بهداشت اینو به من گفت ... اگرم نه کلا گرم نپوشونش یه پیرهن و شلوار نازک تنش کن ولی جوری نباشه که سردشم بشه ولی زیاد گرم نباشه

با کاسنی.ختمی.سرخمغز بشورش

یکم شیر خشت بهش بده

سوال های مرتبط

مامان بنیامین تو دلی مامان بنیامین تو دلی هفته دهم بارداری