خانما بعد سرکلاژ باز سونو واژینال میکنن یانه

۱۰ پاسخ

بخدا همون سونو واژینال و معاینه بیشتر باز میشه

من دکترم گفت اصلا نکن ولی سونو شکمی که انجام دادم گفت بسته است خیالت راحت باشه

چون بعد سر کلاژ اون‌ ترشحات سفیذ خیلیا رو دارن

اگه زردع عفونته اگه سفیده عفونت نیست

ب منم قبل سرکلاژ قرص مترونیدازول داد گفت زیاد نیس عفونت ولی من میگم زیاده میگه چون با ترشحات آبکی رحم میاد فک میکنی زیاد عفونت داری

بله‌واژینال دادم

من شکمی انجام دادم ۲ روز بعد سرکلاژ

من نگفت دکترم بهم ک بیا هی معاینه فقط گفت ۳۶ باز کن فردا هم مراقبت دارم باید برم

بد نیس ترسناکه باز نمیشه سرکلاژ

آره من 2 بار انجام دادم

سوال های مرتبط

مامان فاطمه جآنم🎀💗 مامان فاطمه جآنم🎀💗 ۲ ماهگی