۶ پاسخ

شایدم تازه کشف میکنن ک ی چیزی تو دهنشونه تکون میخوره

به خاطر رفلاکسه عزیزم
کی تموم میشه خداااااا

چ اسم قشنگی🥺

رفلاکس پسر من رفلاکسش دوباره شدید شده همش زبونشا میجوعه مث آدامس

بیشتر بخاطر رفلاکسه.پسر من اونموقعه که رفلاکسش شدید بود ی جوری میجویید انگار ادامس دهنشه

شاید میخواد صحبت کنه

سوال های مرتبط