مامانا بعد از یکسالگی شیرخشک۲ میدید یا ۳؟

۸ پاسخ

داروخونه بهم گفت که دیگه باید نان ۳ بدی

من یکسال ب بالا میدم اولاش تایک ماه شیرخشک 2 داشتم بهش دادم بعدش یکسال ب بالا گرفتم

من تصمیم دارم دو سه هفته اضافه همون دو رو بخوره

۳.....

یکسال به بالا خودش رو قوطی نوشته یکسالگی به بعد
شماره ۳نداره

یکسال ب بالا

یکسال ب بالا

۳ گلم

سوال های مرتبط