بالشت بارداری به درد میخوره؟

تصویر
۱۵ پاسخ

من مدل یو دارم خیلی عالیه

خیلیییی

میدونی خوبه ولی کوچیکه تخت میشه زیر پات
بالشت بزاری خیلی بهتره

وااای خیلی خوبه من از اول بارداری رو همین بالشتم

خیلی خوبه

اره عالیه مخصوصا بالشت یو

عالیه نباشه من نمیتونم بخوابم😍

شدیدددد

کاشکی منم داشتم خیلی نیاز دارم واقعااا🤤🥹خواب رو خیلیییی عمیق و خوب‌میکنه

من خیلی راضیم واسه من شکل u هست

خیلی خوبه ولی این مدل فایده نداره مدل U بگیر

عالی من از هفته ۵بارداری خریدم بدرد میخوره بخر

من فقط یه شب روش خوابیدم نتونستم
چون زیرشکمم نمیرفت بلند بود
جمع کردم گذاشتم تو کارتنش، حیف پول

منم دوست دارم بخرم ولی نمیدونم بعد بارداری باید چجوری جاگیرش کنم

من مدل u دارم راضیم
نباشه اصلا خوابم نمیبره

سوال های مرتبط

مامان مهسا مامان مهسا روزهای ابتدایی تولد
مامان مورچه مامان مورچه هفته سی‌وششم بارداری