من مدل یو دارم خیلی عالیه
خیلیییی
میدونی خوبه ولی کوچیکه تخت میشه زیر پات
بالشت بزاری خیلی بهتره
وااای خیلی خوبه من از اول بارداری رو همین بالشتم
خیلی خوبه
اره عالیه مخصوصا بالشت یو
عالیه نباشه من نمیتونم بخوابم😍
شدیدددد
کاشکی منم داشتم خیلی نیاز دارم واقعااا🤤🥹خواب رو خیلیییی عمیق و خوبمیکنه
من خیلی راضیم واسه من شکل u هست
خیلی خوبه ولی این مدل فایده نداره مدل U بگیر
عالی من از هفته ۵بارداری خریدم بدرد میخوره بخر
من فقط یه شب روش خوابیدم نتونستم
چون زیرشکمم نمیرفت بلند بود
جمع کردم گذاشتم تو کارتنش، حیف پول
منم دوست دارم بخرم ولی نمیدونم بعد بارداری باید چجوری جاگیرش کنم
من مدل u دارم راضیم
نباشه اصلا خوابم نمیبره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.