بستگی به بچه داره من بچه قبلیم نان میخورد وزن دهیشم عالی بود ولی این یکی آپتامیل میخوره گاهی وقتا که داروخانه داشته باشه آپتامیل پرونوترا وزن دهی شم خیلی خویه و نان اصلا روش نمیفته ولی آپتامیل خاص تره و خیلی بهتره سیمیلاکم من خوندم بد نیست ولی تا حالا امتحان نکردم
بستگی داره به هر بچه ای ی چیزی میفته
پرونوترا
از نان راضی نبودم
آپتامیل پرونوترا میدم فعلا خوب بوده
وزن دهی نان بیشتره
آپتامیل خاصتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.