شیرخشک نان ی اپتامیل کدومش وزن میده؟

۶ پاسخ

بستگی به بچه داره من بچه قبلیم نان می‌خورد وزن دهیشم عالی بود ولی این یکی آپتامیل میخوره گاهی وقتا که داروخانه داشته باشه آپتامیل پرونوترا وزن دهی شم خیلی خویه و نان اصلا روش نمیفته ولی آپتامیل خاص تره و خیلی بهتره سیمیلاکم من خوندم بد نیست ولی تا حالا امتحان نکردم

بستگی داره به هر بچه ای ی چیزی میفته

پرونوترا

از نان راضی نبودم
آپتامیل پرونوترا میدم فعلا خوب بوده

وزن دهی نان بیشتره

آپتامیل خاصتره

سوال های مرتبط

مامان آرش مامان آرش هفته نوزدهم بارداری