۶ پاسخ

اره بابا طبیعیه پسر من تب درد بیقرار واستفراغ.....واکسن های قبلیش اصلا تب نمیکرد

از قبل سرما نخورده بود؟
دخترمن یک هفته بعد واکسن دو روز تب بالا داشت. بردم دکتر شربت پاراکید داد تبشو کنترل کردم.
شما هم شربت پاراکید بده فعلا بهش، اگه علائم سرماخوردگی داشت ببرش دکتر.

سرفه فکر نکنم ربطی داشته باشه
ولی تب به من گفتن تا یه هفته بعد واکسن ممکنه تب کنه

سرفه مگ ربطی ب واکسن داره؟
مطمعنی قبلش سرما نخورده بود ؟
تب واکسن تا ۷۲ ساعت بعد زدنش طبیعیه

اره طبیعیه، شایدم از قبل سرماخورده، بهش پاراکید بده خوب میشه نگران نباش

واکسن یک‌سالگی که میگن تب اصلن نداره

سوال های مرتبط