من ۴۱هفته و پنج روز زایمان کردم ،دوروز اخر یهو نصفه شب دردام شروع شد رفتم معاینه با ۲سانت بستری شدم
هیچی مث معاینه تحریک نمیکنه
دوش آب گرم ،اسکات وموندن تو حالت سجده هم بسیار کمک کنندست
و منی ک یک روز دگه دارم هیچ درد ندارم
من درد داره می کشم ولی میگن ماه درد کامل درد زایمان نداری😭😭😭😭😭
۳سانت هم باز شده دهانه رحمم
خوشبحالت من از الان دارمجونمیدم
😭😭😭😭منم در وضعیت توم😭😭
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.