خانم سلام زایمان طبیعی هزینش چند آزاد

۳ پاسخ

معلوم نیست هر جا ی قعمت هست خیلی زیاد میگیرن

من شهریور بیمارستان اردیبهشت سزارین شدم 45ت شد

دولتی نداره

سوال های مرتبط

مامان یاسر مامان یاسر روزهای ابتدایی تولد
مامان محمدرضا مامان محمدرضا ۱۰ ماهگی
مامان نخود مامان نخود هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان مهوا مامان مهوا هفته سی‌وسوم بارداری