بیمارستان خصوصی باشه خیلی فرق نداره با سزارین
بیمارستان های شهر ما ارزوناش ۲۸ ۳۰ بقیه هم بالاتر
بستگی ب بیمارستان داره بعضی بیمارستان ها کلا رایگان
بچه ها ویار اول ترشی باشه بعد از 3 ماه بگذره همش هوس شیرینی کنی جنین دختره یا پسر
من دکترم ۱۵میگیره ۱۰ام برای تنگی میگیره حدود ۶۰اینام گفتن بیمارستان میگیره منم بیمه ندارم
من شنیدم بیمارستان خصوصی بدون بیمه ۳۵ میلیون ولی تهران این قیمت شهرستان کمتر
من پارسال پرسیدم از بیمارستان خصوصی گفتن 10 تومن
بازم فکر میکنم بستگی به بیمارستان داره
مگه کلا رایگان نیس ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.