زایمان طبیعی چند هزینش ازاد من که بیمه ندارم

۸ پاسخ

بیمارستان خصوصی باشه خیلی فرق نداره با سزارین

بیمارستان های شهر ما ارزوناش ۲۸ ۳۰ بقیه هم بالاتر

بستگی ب بیمارستان داره بعضی بیمارستان ها کلا رایگان

بچه ها ویار اول ترشی باشه بعد از 3 ماه بگذره همش هوس شیرینی کنی جنین دختره یا پسر

من دکترم ۱۵میگیره ۱۰ام برای تنگی میگیره حدود ۶۰اینام گفتن بیمارستان میگیره منم بیمه ندارم

من شنیدم بیمارستان خصوصی بدون بیمه ۳۵ میلیون ولی تهران این قیمت شهرستان کمتر

من پارسال پرسیدم از بیمارستان خصوصی گفتن 10 تومن
بازم فکر میکنم بستگی به بیمارستان داره

مگه کلا رایگان نیس ؟

سوال های مرتبط

مامان یاسر مامان یاسر روزهای ابتدایی تولد
مامان آیهان 🧿❤️🧿❤️ مامان آیهان 🧿❤️🧿❤️ ۸ ماهگی
مامان حــســام👶🏻💙 مامان حــســام👶🏻💙 هفته سی‌ودوم بارداری