۵ پاسخ

بیمارستان دولتی رایگانه

من بیمه ندارم طفل اول است 24 هفته هستم خاستم بدونم بیمارستان دولتی چند می گیره از زایمان طبیعی

هزینه ای نداره تو بیمارستان دولتی

خب برو بیمه سلامت بگیر رایگانه و زایمان طبیعی رایگان میشه تپ دولتی ولی بدون بیمه 10 تا 15 تومن

درمانگاه یا بیمارستان؟؟
فکر کنم ۵۰۰ تومن

سوال های مرتبط

مامان مامانِ پِندار🩵🐣 مامان مامانِ پِندار🩵🐣 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان یاسر مامان یاسر روزهای ابتدایی تولد