۵ پاسخ

خصوصی ۹

زایمان طبیعی تو بیمارستانهای دولتی رایگانه.اگ نتونی طبیعی بیاری خودشون رایگان سزارین میکنن

زایمان طبیعی توی بیمارستان های دولتی و زایشگاها رایگانه چه بیمه چه بدون بیمه

دکترم گفت ۴۵ بدون بیمه

منم خیلی واسم سواله ببینم هزینه زایمان سزارین آزاد چنده

سوال های مرتبط