صددرصد آدمیم که سر یه مسئله خیلی کوچیک عذاب وجدان میگیرم
اره خیلی سخت میشه همش میگم این سه ماه بشه باردار بشم یک سالگیش بدنیا بیاد میدونم خیلی سخته ولی چون بعد چند سال باردار شدم دوس دارم بعد مرگ ما تنها نباشه یه خواهر یا برادر داشته باشه ولی مشکل اینه شوهرم دیگه بچه دوم نمیخواد😂
این که بعد ارتین خواست خودم بود اگه بعد این مجدد باردار شم اره
خودم نه کلی شوهرم میگه گناه ودیگه خدا داده نگه میدارم
من اصلا چه از نظر روحی چه جسمی شرایطشو ندارم
الانم سه روزه عقب افتاده ویه حس بدی دارم
خدایا من وبا این یه چیز امتحان نکن دوباره🙂❤️🩹
میدونی قبلا میگفتم ارههه چرا نگه ندارم صدرصد نگه میدارم و اینا
ولی الان میگم همه اینا که با اطمینان میگن نکه میداریم اگه موقعش بشه نمیتونن با همین اطمینان نظر بدن
الان که باردارم خودم میگم من ۲ روز کامل گریه کردم و نمیتونستم باهاش کنار بیام
بدجوری دو دل شده بودم و نمیدونستم باید چیکار کنم
هنوزم بهش عادت ندارم ولی پذیرفتمش به عنوان سرنوشتم
سعی میکنم نشم ولی اگه شدم، سقط هیچ وقت تو گزینه هام نیست
هوف خدا نکنه خدا اجاقم کور کنه دیگه 🤣🤣
واقعا نه دیگ توانشو وقتشو حوصلشو ندارم
ننننن
ن اصلاااااا
برای من میش سومی 🥴واقن سخته توانایی شو ندارم
دقیقا بچم دو ماهه بود و من باردار شدم و الان بچم ۵ ماهشه و اون یکی یک سال و پنج ماهه
صددرصد نگهش میدارم هدیه ی خداس و سقطش هم قتل اون بچه س خدا هم روزیش رو میده چرا نگه ندارم
اره نگه میدارم 🥺
خودمو میکشممممم
خیر نگه نمیدارم
یکی از ترسای بزرگمه
اره نگه میدارم
دوست دارم فاصله سنی بچهام کم باشه😂🤦🏻♀️
باه نگهمیدارم
چطوووو
من بعد یکسالگی تصمیم داذم باردار شم
البته فعلاااا😀
اره 😪
اره نگه میدارم
اره نگه داشتم..بعضی موقع ها بهم فشار میاد خیلی ناشکری میکنم..بعضی موقع ها هم خدا رو شکر میکنم
چه سوالی بود اخرشبی🤣نکنه حامله ای
منکه دوتا پسر میخواستم جراتش رو ندارم دیگه با این وضعيت جامعه و گرونی
منم نمیتونم نگه دارم باید سقط کنم چون سزارین خطرناکی داشتم دکتر گفته اگه بچه دار شی میمیری برا همین خدا به من نده به اونایی که ندارن بده إلهی آمین
حالا از پوشک و ...هم بگذریم همون ۹ ماه بارداری خودش حداقل ۱۵۰ملیون پول میخواد تا آخرش ک فقط بذاری برای دکتر جز خوراکی و ...
۱۰۰ درصد سقط میکنم
با وجود مخالفت های شوهرم
من واقعا توانایشو ندارم
زیر یکسال سقط وحشتنااااکه قطعا نگه میدارم سزارینم بعد یکسال افتضاحه درد شدیدی میگن داره اما باز بهتر از سقطه
آخه تو این گرونی ؟؟ پوشک تا اونموقع ک بخواد بدنیا بیاد شد ۲و نیم ۳
ن اصللااا.🥲همی الانشم دارم کم میارم ..ب بعدی اصلا فکرررم نمیکنم..
بله حتماااا
نععع🚶🏻♀️🚶🏻♀️🚶🏻♀️
وای نمیخوام فکرشو بکنممم اما اگه اتفاق بیوفته نمیتونم سقط کنم دلشو ندارم ولی دوست هم ندارم دیگ حامله شم همیشه ب شوهرم الکی میگم اگه باز بچه دار شم سقط میکنم (اینجور میگم کحواسش باشه)
من دو بار با وجود بچه بزرگ انداختم تا تواناییشو در خودم ندیدم نیوردم
دلم میخواد دستگاه بزارم😐
اگه اولش بفهمم قطعا نه
اره دیگه نعمت خدا رونمیشه انداخت
منک پریود نشدم جرائت ندارم بی بی چک بزنم
بله چون توان تحمل عذاب وجدان بعدشو ندارم
اره😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.