این تمو گفتم ۳ تومن میگیره
با باد کنک طلایی و ابی

تصویر
۱۹ پاسخ

بکگراند و میز و استند حیوانات دو روز اجاره کردم ۵۰۰
حدود ۱ تومنم پول بادکنکا شد که خواهرم دیزاین کرد

تصویر

اینو ۳ونیم از من گرفت

تصویر

خوب گفته من ۶ماه پیش ۳ونیم دادم تازه دوست همسرم بود باتخفیف گرفت

چخبره مگه
چیز خاصی هم که نداره

بنظر من بزن ارزش داره پول برمیگرده ولی بچه دیگه تواین سن برنمیگرده

من اینو پسرم تازه اومده بود زدم 3تومن

تصویر

من اینو داد ۱۲۰۰

تصویر

گرون گفته من پیشناسم تو تهران ارزونتر

منم امشب رزرو کردم ۳ تومن ولی بادکنکای من بیشتره

ما با همه تزیین و گیف ها ۲۵۰۰ میگیریم

خوبه که
دیگه گرون شده من پارسال جشن بدنیا اومدنش اومدن زدن ۲۸۰۰ گرفت
البته حجمش بیشتر بود چون تالار بود باید بزرگتر میشد

تصویر

خودت بزنی یکو نیم باهات در میاد چون خودم انجام دادم تجربه دارم بهت میگم ولی خب زحمتم داری اگ پول دستت هست مفت میگه

چه خبره قیمتش ۱و نیم بیشتر نیس

ایجوری

تصویر

من خودم بادکنا زدم مثل این نمیشه ولی بازم کمتر پات میوفته

ارزش داره من خودم تزئین کردم دو تومن پول وسیله دادم فقط با کلی زحمت

مبارک باشه خیلی قشنگه

خیلی خوشگل و نازز

خودت یه چی ساده درست کن
ول کن ۳تومن بزارتوکارتت

سوال های مرتبط

مامان مسکن قلبم💊❤️ مامان مسکن قلبم💊❤️ ۱۵ ماهگی
مامان خاله ریزه👶🏻💖 مامان خاله ریزه👶🏻💖 ۱۷ ماهگی