بکگراند و میز و استند حیوانات دو روز اجاره کردم ۵۰۰
حدود ۱ تومنم پول بادکنکا شد که خواهرم دیزاین کرد
اینو ۳ونیم از من گرفت
خوب گفته من ۶ماه پیش ۳ونیم دادم تازه دوست همسرم بود باتخفیف گرفت
چخبره مگه
چیز خاصی هم که نداره
بنظر من بزن ارزش داره پول برمیگرده ولی بچه دیگه تواین سن برنمیگرده
من اینو پسرم تازه اومده بود زدم 3تومن
من اینو داد ۱۲۰۰
گرون گفته من پیشناسم تو تهران ارزونتر
منم امشب رزرو کردم ۳ تومن ولی بادکنکای من بیشتره
ما با همه تزیین و گیف ها ۲۵۰۰ میگیریم
خوبه که
دیگه گرون شده من پارسال جشن بدنیا اومدنش اومدن زدن ۲۸۰۰ گرفت
البته حجمش بیشتر بود چون تالار بود باید بزرگتر میشد
خودت بزنی یکو نیم باهات در میاد چون خودم انجام دادم تجربه دارم بهت میگم ولی خب زحمتم داری اگ پول دستت هست مفت میگه
چه خبره قیمتش ۱و نیم بیشتر نیس
ایجوری
من خودم بادکنا زدم مثل این نمیشه ولی بازم کمتر پات میوفته
ارزش داره من خودم تزئین کردم دو تومن پول وسیله دادم فقط با کلی زحمت
مبارک باشه خیلی قشنگه
خیلی خوشگل و نازز
خودت یه چی ساده درست کن
ول کن ۳تومن بزارتوکارتت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.