۴ پاسخ

سلام شما صیاد زایمان کردین؟
بیمه داشتین ؟
منم دکترم جهانشاهی هست
صیاد چقدر گرفتن ازتون
فلسفی من شنیدم ۷۰ میگیره

۱۶بگیر که تا ۱۰سالگی هم نخری با کمکی و کلاه و زانو بند و از این بوق اژیری ها که رقص نور داره

۱۶ خوبه

کوچیک ترین سایز نمیدونم چند میشه

سوال های مرتبط

مامان دلاناکوچولو🤱🩷 مامان دلاناکوچولو🤱🩷 ۸ ماهگی
مامان محمد حامین مامان محمد حامین ۱۷ ماهگی