مامانی ها برای بچه ۴ ماه پوشک سایز چند می‌بندید شما؟

۷ پاسخ

من ۳ میبندم بارلی یا مرسی وزنشم ۶۲۰۰

من ۴ میبندم
وزنشم ۸۲۰۰

سایز۲

من ۵ میبندم وزنش۵ هست

من ۴ میبندم.وزنش ۷ و ۸۰۰

من ۳ ببم میبندم ، ۳ مولفیکس و هانیز جامینداخت رو پاش اگه اونارو میبستم باید ۴ میبستم که خیلی بزرگ تو تنش فقط رون هاش تنگ دیگه دیدم ببم خیلی خوبه اونو میبندم

۳ میبندم ۷ کیلو ۴۰۰ وزنش

سوال های مرتبط

مامان آوینا🩷🐣 مامان آوینا🩷🐣 ۱۶ ماهگی
مامان نفس و فندق🥜 مامان نفس و فندق🥜 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان دلیار و تودلی مامان دلیار و تودلی هفته هشتم بارداری