۱۷ پاسخ

بنظرم ببین دور ران بچه بریده میشه یا نه اگ بریده میشه ۴ببند
روی خود پوشکش هم نوشته شده از چند تا چند کیلو میتونی چ سایزی ببندی

من الان ۵ میبندم

من ۳میبندم گلم

من 4 میبندم

۴ مای بی بی

چهار

من چهار

۴میبندم

من هنوز ۳ میبندم ۴ خیلی درازه البته ۳ جدیده مای بی اس قدیمی قرمز براش کوچیکه

4میبندم

من ۴ میبندم

من4میبندم ولی بایدعوض کنم اخه دورران پاش رو رد میندازه و4پلاس نداره این مای بیبی کانال دارهامجبورم پنج ببستم

۴ جدید میبندم البته براش یکم بزرگه

۲ میبندم

من ۴ میبندم
بچت چند کیلوع ؟؟

۴ پلاس میبندم

من ۳ میبندم

سوال های مرتبط

مامان آوینا🩷🐣 مامان آوینا🩷🐣 ۱۶ ماهگی
مامان دلیار و تودلی مامان دلیار و تودلی هفته هشتم بارداری