۱۲ پاسخ

من میبندم3

من دخترم‌۷ کیلوئه ۳ هم داره براش کوچیک‌میشه فکر کنم بسته به وزن نیست بسته به جثه هست

بستگی به هیکل بچه داره بعضی بچه ها پایین تنه شون بزرگتره باید برن سایز بعدی الان پسر من 3 براش میبستم دائم میزد بیرون رد مینداخت رو پاهاش

سایز ۳

۳ گاها ۴ میبستم

۴

سایز ۳

سایز چهار

سایز ۳

سایز ۳

چهار.

من سه

سوال های مرتبط

مامان آوینا🩷🐣 مامان آوینا🩷🐣 ۱۶ ماهگی