۳ پاسخ

اره میشه ولی اگه تازه شرو کردی بهتره چند روز اول فرنی بدی تا معدش اذیت نشه
سیب زمینی یکم سنگینه براش

آره فقط نباید حرارت ببینه شیرت.
از روی گاز برداشتی یکم ولرم شد بریز هم بزن

بله میشه

سوال های مرتبط

مامان 🍂𝑚𝑜ℎ𝑎𝑚𝑎𝑑 مامان 🍂𝑚𝑜ℎ𝑎𝑚𝑎𝑑 ۱۶ ماهگی