۷ پاسخ

دهکت چنده ک یسنامیریزن واسه ما نمیریزن

منم‌که ندارم

جدیدا ریختن؟

من پوشک داشتم رفتم دادم مواد شونده😑

عزیزم طرح یسنا به چه کیا تعلق میگیره؟

برا ما که اصلا نمیریزن

ارههه خیلی 🫠🫠🫠

سوال های مرتبط