مولفیکس ۴بگیر ازمای بیبی ۴بزرگتره
هانیز از مای بی بی خیلی بهتر
۴مای بی بی الان بزرگ زده خوبه که
هانیز ۵ بگیر از هیچ کجاش امکان نداره بزنه بیرون
هانیز ۴ بگیر
دختر منم 10 کیلوعه 6 مای بی بی شورتی میبندم براش
هانیز۵بگیر یا همون مای بی بی۶من پسرم۹کیلو این سایزا واسش میگیرم
سری جدید مای بیبی کانالدار ۴ خوبه
شورتی بگیر خیلی راحته
دختر منم ۱۰ کیلو ببم میبندم سایز ۵ نمم نمیده
سایز ۴ هانیز بگیر عزیزم.
پی پی که هر شماره هم ببندی براش اگه یکم دیر ببری درمیاد مهم کینه پاهاش اینا خط نندازه وگرنه همین که پی پی کرد ببر اصلا در نمیاد
قیمتشم کمتره
هانیز شماره ۴ بگیر
از مای بیبی شماره ۴ بزرگتره
دختر منم ۱۰ کیلو ۴ بهش خوبه هر جا گشتم نداشت اخر ۳ گرفتم چسباشو شل میبندم چطور ۵ نم میده🤔
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.